Op dinsdag 7 januari beleefden de leerlingen van de school SIBBO in Tongeren een indrukwekkende dag. De school werd geselecteerd door Medialaan en had de eer om mee te doen aan Challenge Day.

De Challenge Day duurde een hele dag. Er werd veel gelachen, er werden leuke contactspelletjes gedaan, er werd gepraat en naar elkaar geluisterd.

Een Challenge Day is een Amerikaans programma. De bedoeling van dit concept is om een groep jongeren te inspireren om de beste versie van zichzelf te zijn.

“Wij hopen met deze workshop de leerlingen een bijzondere ervaring te bieden die bijdraagt aan persoonlijke groei en aan een goede sfeer in de klassen. Waar het om gaat is dat jongeren de ruimte krijgen om zichzelf te laten zien en zich bewust worden van het feit dat niemand zich een imago hoeft aan te meten om ‘erbij te horen’. Want echte helden blijven zichzelf”, aldus Directeur Erwin Bogaers.

Zowel de leerlingen, leerkrachten als directie waren zeer lovend over deze plezante en mooie dag.

Reactie plaatsen

Willemen Femke Willemen Jelle
4 jaar geleden

Ik vind het heel spijtig dat wij daar gepest geweest zijn en dat ze er niets aan gedaan hebben wij moesten zelfs van school veranderen voor het te verwerken

mady vossen
4 jaar geleden

Proficiat! Doe zo verder.

Klik op de foto's om ze te vergroten