De senioren van S-Plus afdeling Tongeren vierden donderdag 26 december hun jaarlijks kerstfeest in zaal Volksontwikkeling. Ook dit jaar waren er 200 personen aanwezig op het gezellige feest.

Na het diner kregen ze hoog bezoek van de kerstman en voor elk lid was er een kerstpakket. Er werd lustig gezongen en gedanst op de muziek verzorgd door dj Steve en Peter. Het was een superfeest en iedereen keerden tevreden naar huis.

Het bestuur is dan ook uiterst tevreden dat het er zo gezellig aan toe gaat en zij aan de aangesloten senioren maandelijks een feest kunnen aanbieden. En hun grote dank gaat natuurlijk naar de 16 vrijwilligers die dit feest mogelijk maken en het ganse jaar klaar staan om te helpen met allerlei evenementen.                                                                         foto's Lisette Lenaers                                                                                                   klik op de foto's om ze te vergroten